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    • Update Autismus-Spektrum

      Sechs Aspekte der Sprachentwicklung und ihre Bedeutung für die Sprachtherapie

      2025 | Kristin Snippe

    • Mut ist Muss!

      Mutismus-Therapie als ganzheitliches Konzept

      2024 | Pia Zucht

    • Efficacy of a Self-Directed Video-Based Caregiver-Implemented Language Programme

      2024 | Xin Qi; Winnie W.H. Ng; Gigi H.K. Tsang; Carol K.S. To

    • Effect of a Group-Based Narrative Language Training in Typically Developing Turkish-Dutch Children

      2024 | Julie Daelman; Cassandra Alighieri; Kristiane Van Lierde; Ellen Simon; Feyza Altinkamis; Nele Baudonck; Evelien D'haeseleer

    • Melody of Vocants: Fixed Pattern or Shaped by Hearing?

      2024 | Kathleen Wermke; Fabian Clad; Daria Blum; Mario Cebulla; Wafaa Shehata-Dieler

    • Schriftsprachstörungen bei Jugendlichen

      Erkenntnisse aus der Forschung und Einblick in die Versorgungspraxis

      2024 | Susanne Kempe Preti

    • Sprache als Schlüsselkompetenz für Bildungsprozesse

      Vorstellung interdisziplinärer Forschungsergebnisse mit Blick auf die logopädische Arbeit in inklusiven Settings

      2024 | Karin Berendes

    • Effizienz durch Logopädie

      Logopädische Expertise und bildungssprachliche Kompetenzen

      2024 | Karin Pfaller-Frank

    • Auswertung kindlicher Erzählungen mit dem Narrative Scoring Scheme (NSS)

      Darstellung am Fallbeispiel eines Jugendlichen mit Down-Syndrom

      2024 | Isabel Neitzel & Birte Meier

    • Kommunikative Partizipation als Brücke zur Teilhabe

      Förderung der kommunikativen Kompetenz von Kindern im Alter 4-7 Jahre mit dem SPRINT-Konzept

      2024 | Karoline Sammann

    • Supporting Children Who Are English Language Learners Succeed in Their Early Literacy Development

      2023 | Gail Gillon

    • Fundamental Frequency Contour (Melody) of Infant Vocalizations across the First Year

      2023 | Tabea Kottmann; Maren Wanner; Kathleen Wermke

    • Musical Intervals in Infants' Spontaneous Crying over the First 4 Months of Life

      2023 | Armbrüster, K., Mende, W., Gelbrich, G., Wermke, O. Götz, R. & Wermke, K.

    • The Many Facets of ASD in Children, Youth, and Young Adults

      2023 | Cheng L.-R.L.

    • Multidisciplinary Perspectives on Automatic Analysis of Children's Language Samples: Where Do We Go grom Here?

      2023 | Lüdtke, U., Bornman, J., de Wet, F., Heid, U., Ostermann, J., Rumberg, L., van der Linde, J. & Ehlert, H.

    • Perception of Children's Productions of /l/: Acoustic Correlates and Effects of Listener Experience

      2022 | Coniglio, E.A., Chung, H. & Schellinger, S.K.

    • Cultural and Linguistic Practice with Children with Developmental Language Disorder: Findings from an International Practitioner Survey

      2021 | Stankova, M. et. al.

    • Exploring Agreement between MB-CDI Short Forms for Evaluating the Language Skills of Italian Children Agend 18-24 Months

      2021 | Lasorsa, F.R., Casello, M.C., Simonelli, I., Stefanini, S., Pasqualetti, P. & Rinaldi, P.

    • Irish English PEPS-C- (2015 edition) and Learners of ESL

      2021 | Lee, A., Nyland, J. & Peppé, S.

    • Literacy Profile of Children with Language Impairment: Evidence from an Alphasyllabary

      2021 | Tiwari, S., Karanth, P., Suresh, K. & Krishnan, G.

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