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Assessment of Developmental Language Disorder in Multilingual Children: Results from an International Survey
2024 | Wiebke Scharff Rethfeldt; Lemmietta McNeilly; Marja Laasonen; Natalia Meir; Hadar Abutbul-Oz; Sini Smolander; Bàrbara Niegia Garcia Goulart; Emily Frances Hunt
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Effect of a Group-Based Narrative Language Training in Typically Developing Turkish-Dutch Children
2024 | Julie Daelman; Cassandra Alighieri; Kristiane Van Lierde; Ellen Simon; Feyza Altinkamis; Nele Baudonck; Evelien D'haeseleer
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Vocal Characteristics across English-Northern Sotho Bilingual Speakers: A Comparative Study
2024 | Amy Hammann; Bhavani Pillay; Marien Alet Graham; Jeannie van der Linde
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Stuttering Severity Judgments by Speech-Language Pathologists of Bilingual Children Who Do and Do Not Stutter
2023 | Selma Saad Merouwe, Raymond Bertram, Sami Richa, Kurt Eggers
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Effect of Language on Voice Quality: An Acoustic Study of Bilingual Speakers of Mandarin Chinese and English
2022 | Zhu, S., Chong, S., Chen, Y., Wang, T. & Ng, M.L.
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Disfluencies in English Speech Produced by Spanish-English Bilinguals
2022 | Smith, S.A., Choo, A.L. & Seitz, S.R.
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The Impact of Languages and Cultural Backgrounds on Voice Quality Analyses
2022 | Englert, M., v.Latoszek, B.B., Behlau, M.
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Cultural and Linguistic Practice with Children with Developmental Language Disorder: Findings from an International Practitioner Survey
2021 | Stankova, M. et. al.
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Irish English PEPS-C- (2015 edition) and Learners of ESL
2021 | Lee, A., Nyland, J. & Peppé, S.
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Language Development in Turkish-Dutch Bilingual Children
2021 | D´haeseleer, E., Daelman, J.m Antinkamis, F., Smet, A.-S., Ryckaert, E. & Van Lierde, K.
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Effects of Practice Variability on Second-Language Speech Production Training
2021 | Bu, L., Nagano, M., Harel, D. & McAllister, T.
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English Nasalance Values of Chinese Learners of English
2021 | Liu, Y. & Lee, S.A.S.
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Laut-Symbol-Lernaufgabe sagt spätere Lesefähigkeiten voraus
Sprachunabhängiges Messinstrument für die Altersgruppe von vier bis fünf Jahren
2019 | Dr. Josefine Horbach, Prof. Dr. Thomas Günther
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Verbesserung des Wortabrufs bilingualer Patienten mit Aphasie in beiden Sprachen durch den cross-linguistischen Transfer anhand des CIAT-COLLOC-Konzeptes - Eine Einzelfallstudie
2018 | Hilscher, Lucie, Lüke, Carina & Leinweber, Juliane
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Wortschatzentwicklung in einem diglossischen Umfeld
Eine Studie mit Kindern im Kindergartenbereich
2018 | Suzanne Stoll Lessmüller
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Deutscher Mutismus Test (DMT-KoMut)
Erste Ergebnisse. Russische Kinder in Deutschland sind am häufigsten betroffen
2018 | Katja Johannsen, Jens Kramer, Julia Lukaschyk
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Evidenzen zu Empfehlungen und Ansätzen in der Sprachtherapie mit mehrsprachigen Kindern
2017 | Wiebke Scharff Rethfeldt
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Gesundheitskompetenz der Bevölkerung in Deutschland
Die HLS-GER-Studie und ihre Relevanz für die Logopädie
2017 | Doris Schaeffer, Dominique Vogt, Eva-Maria Berens
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Logopädische Versorgungssituation mehrsprachiger Kinder mit Sprachentwicklungsstörung
2017 | Wiebke Scharff Rethfeldt
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Mangelnde Kenntnisse der Zweitsprache Deutsch oder SSES?
Konzeption und Evaluation eines Screenings zum Grammatikverständnis bilingualer italienisch-deutscher Kinder
2017 | Giulia Maria Bradaran