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    • Assessment of Developmental Language Disorder in Multilingual Children: Results from an International Survey

      2024 | Wiebke Scharff Rethfeldt; Lemmietta McNeilly; Marja Laasonen; Natalia Meir; Hadar Abutbul-Oz; Sini Smolander; Bàrbara Niegia Garcia Goulart; Emily Frances Hunt

    • Effect of a Group-Based Narrative Language Training in Typically Developing Turkish-Dutch Children

      2024 | Julie Daelman; Cassandra Alighieri; Kristiane Van Lierde; Ellen Simon; Feyza Altinkamis; Nele Baudonck; Evelien D'haeseleer

    • Vocal Characteristics across English-Northern Sotho Bilingual Speakers: A Comparative Study

      2024 | Amy Hammann; Bhavani Pillay; Marien Alet Graham; Jeannie van der Linde

    • Stuttering Severity Judgments by Speech-Language Pathologists of Bilingual Children Who Do and Do Not Stutter

      2023 | Selma Saad Merouwe, Raymond Bertram, Sami Richa, Kurt Eggers

    • Effect of Language on Voice Quality: An Acoustic Study of Bilingual Speakers of Mandarin Chinese and English

      2022 | Zhu, S., Chong, S., Chen, Y., Wang, T. & Ng, M.L.

    • Disfluencies in English Speech Produced by Spanish-English Bilinguals

      2022 | Smith, S.A., Choo, A.L. & Seitz, S.R.

    • The Impact of Languages and Cultural Backgrounds on Voice Quality Analyses

      2022 | Englert, M., v.Latoszek, B.B., Behlau, M.

    • Cultural and Linguistic Practice with Children with Developmental Language Disorder: Findings from an International Practitioner Survey

      2021 | Stankova, M. et. al.

    • Irish English PEPS-C- (2015 edition) and Learners of ESL

      2021 | Lee, A., Nyland, J. & Peppé, S.

    • Language Development in Turkish-Dutch Bilingual Children

      2021 | D´haeseleer, E., Daelman, J.m Antinkamis, F., Smet, A.-S., Ryckaert, E. & Van Lierde, K.

    • Effects of Practice Variability on Second-Language Speech Production Training

      2021 | Bu, L., Nagano, M., Harel, D. & McAllister, T.

    • English Nasalance Values of Chinese Learners of English

      2021 | Liu, Y. & Lee, S.A.S.

    • Laut-Symbol-Lernaufgabe sagt spätere Lesefähigkeiten voraus

      Sprachunabhängiges Messinstrument für die Altersgruppe von vier bis fünf Jahren

      2019 | Dr. Josefine Horbach, Prof. Dr. Thomas Günther

    • Verbesserung des Wortabrufs bilingualer Patienten mit Aphasie in beiden Sprachen durch den cross-linguistischen Transfer anhand des CIAT-COLLOC-Konzeptes - Eine Einzelfallstudie

      2018 | Hilscher, Lucie, Lüke, Carina & Leinweber, Juliane

    • Wortschatzentwicklung in einem diglossischen Umfeld

      Eine Studie mit Kindern im Kindergartenbereich

      2018 | Suzanne Stoll Lessmüller

    • Deutscher Mutismus Test (DMT-KoMut)

      Erste Ergebnisse. Russische Kinder in Deutschland sind am häufigsten betroffen

      2018 | Katja Johannsen, Jens Kramer, Julia Lukaschyk

    • Evidenzen zu Empfehlungen und Ansätzen in der Sprachtherapie mit mehrsprachigen Kindern

      2017 | Wiebke Scharff Rethfeldt

    • Gesundheitskompetenz der Bevölkerung in Deutschland

      Die HLS-GER-Studie und ihre Relevanz für die Logopädie

      2017 | Doris Schaeffer, Dominique Vogt, Eva-Maria Berens

    • Logopädische Versorgungssituation mehrsprachiger Kinder mit Sprachentwicklungsstörung

      2017 | Wiebke Scharff Rethfeldt

    • Mangelnde Kenntnisse der Zweitsprache Deutsch oder SSES?

      Konzeption und Evaluation eines Screenings zum Grammatikverständnis bilingualer italienisch-deutscher Kinder

      2017 | Giulia Maria Bradaran

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