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  • Validation and Cross-Cultural Adaptation of Croatian Self-Evaluation of Communication Experiences after Laryngectomy Questionnaire

    2023 | Željka Laksar Klarić; Ana Danic Hadzibegovic; Andrijana Včeva; Ljerka Karadža Lapić; Danijela Babler; Kristina Kralik; Ana Bonetti; Anja Benšić

  • Development of a New Self-Assessment Tool for Laryngopharyngeal Reflux Screening in Singers (SVHI-12-LPR)

    2023 | Andrea Nacci; Silvia Capobianco; Laura Mazzoni; Bruno Fattori; Maria Rosaria Barillari ORCID logo ; Elisabetta Genovese; Stefano Berrettini; Luca Bastiani ORCID logo

  • Effects of Occupation-Specific Vocal Stress on the Mental Health of Day Care Teachers

    2023 | Sabine Darius; Susanne Voigt-Zimmermann; Irina Böckelmann

  • Laryngeal Diadochokinesis in the Mandarin Population

    2023 | Zhen Fu; TianEn Xu; Xiao Lang; HaKyung Kim; WenLin Ma; Jie Shao & XiaoXi Kang

  • Differences in Glottal Closure and Visibility of the Anterior Commissure during Rigid-90°, Rigid-70°, and Flexible Laryngostroboscopy

    2023 | Roland Paulus; Matthias Leonhard; Guan-Yuh Ho; Annabella Kurz; Berit Schneider-Stickler

  • Standardized Measures Used Regularly by Speech-Language Pathologists when Assessing the Language Abilities of School-Aged Children

    A Survey

    2023 | Deborah Denman; Reinie Cordier ;Natalie Munro; Jae-Hyun Kim; Renée Speyer

  • Neuromuscular Electrical Stimulation in Conjunction with Conventional Swallowing Therapy in the Treatment of Dysphagia Caused by Multiple Sclerosis

    A Single-Case Experimental Design

    2023 | Shadi Tavakoli, Marziyeh Poorjavad, Navid Taheri, Leila Ghasisin, Masoud Etemadifar & Asefeh Memarian

  • Telediagnostik bei Menschen mit chronischer Aphasie – Äquivalenz und Patient*innenzufriedenheit beim Einsatz der SAQOL-39

    2023 | Streubel, Johanna

  • Einstellung von Logopäd*innen gegenüber den Rahmenbedingungen zur Durchführung von Kindertherapien in Einrichtungen

    Eine quantitative Bedarfsanalyse zu neuen Versorgungsstrukturen in der Logopädie

    2023 | Rehfisch, Vanessa

  • Zusatzmaterial „Interprofessionelle Lehre“ in Erlangen interaktiv diskutiert

    2023 | Bettina Heinzelmann & Tamara Toren

  • Zusatzmaterial Umgang mit sozial-emotionalen Schwierigkeiten in der logopädischen Therapie

    2023

  • Therapie nach Cochlea-Implantat-Versorgung

    Interdisziplinäre und bereichsspezifische Inhalte der postoperativen Rehabilitation im Cochlear-Implant-Centrum CICERO Erlangen

    2023 | Cynthia Glaubitz

  • Interprofessionell gut aufgestellt?

    Theoretische Grundlagen interprofessioneller Zusammenarbeit in der Logopädie im Kontext aktueller Anforderungen

    2023 | Bettina Heinzelmann & Tamara Toren

  • Pilotprojekt EGUBE – „Eltern gut begleitet?“

    Wie Eltern den Weg zur therapeutischen Versorgung ihrer Kinder erleben

    2023 | Stephanie Rupp & Hanna Schwendemann

  • Sozial-emotionale Schwierigkeiten in der Logopädie

    Teilergebnisse einer Online-Befragung unter Logopäd* innen

    2023 | Jürgen Kohler

  • Voneinander lernen im Castillo Morales®-Konzept

    Interprofessionelle Kooperation in der Weiterbildung

    2023 | Ulrike Wohlleben

  • Supporting Children Who Are English Language Learners Succeed in Their Early Literacy Development

    2023 | Gail Gillon

  • Phonological Verbal Fluency Test for Russian-Speaking Children

    2023 | Sofia Mironets; Alena Deviaterikova; Elena Glebova; Vladimir Kasatkin

  • The Effects of Different Sources and Modalities of Stuttering Disclosure on Listeners’ Perceptions of a Child Who Stutters

    2023 | Gregory Snyder; Peyton McKnight Sinak; Ashlee Manahan; Myriam Kornisch; Paul Blanchet

  • Indirect Vocal Therapy as a Treatment Program for Behavioral Dysphonia: A Pilot Study

    2023 | Angélica Emygdio Antonetti-Carvalho; Jhonatan da Silva Victor; Alcione Ghedini Brasolotto; Kelly Cristina Alves Silverio

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